رییس پلیس راه شمال استان فارس گفت: همزمان با اولین بارش پاییزی در سال جاری، اکنون تمام محورهای مواصلاتی این استان باز است و تردد در این مسیرها جریان دارد.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 12 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ عبدالهاشم دهقانی  افزود: تمام محورهای مواصلاتی فارس در حال حاضر باز است و تردد در آن جریان دارد.

دهقانی تاکید کرد: با توجه به اولین بارندگی امسال در اغلب محورهای مواصلاتی این استان ،در حال حاضر سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راه شمال استان فارس تاکید کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا شهروندان باید از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم نیز با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی اقدام به انجام سفر کنند.

وی ادامه داد: به شهروندان و اهالی این استان توصیه می‌شود با توجه به وجود بارندگی و لغزندگی جاده‌ها با سرعت مطمعنه رانندگی کرده و از شتاب و عجله بی‌مورد نیز پرهیز کنند.

رییس پلیس راه شمال استان فارس اضافه کرد: رانندگان در طول مسیر نیز حتما به راهنمایی و هشدارهای عوامل پلیس راهور و راهداری توجه ویژه داشته باشند.

باران تا جمعه ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان فارس نیز گفت:  چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ شاهد نفوذ سامانه بارشی از سمت نواحی شمالی و مرکزی به این استان بودیم.

مهرداد قطره سامانی افزود: پیش بینی می‌شود که فردا پنجشنبه نیز بارش ها در نیمه شمالی استان با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در روز جمعه نیز فعالیت این سامانه گسترده تر خواهد شد به گونه‌ای که به جز برخی شهرهای جنوبی در کل استان بارش باران گاهی با وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط با رعد و برق همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: اوج فعالیت این سامانه بارشی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در نیمه شمالی فارس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار